Van Paynesville tot Auckland - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Gert & Jacqueline - WaarBenJij.nu Van Paynesville tot Auckland - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Gert & Jacqueline - WaarBenJij.nu

Van Paynesville tot Auckland

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert & Jacqueline

03 Februari 2020 | Australië, Paynesville

Vandaag laten we de familie achter om naar Auckland af te reizen. We hebben mooie dagen doorgebracht bij Karin en Tussock. En het was heel bijzonder om daar Tiny ook te ontmoeten. Dat kunnen we de komende jaren nog wel eens doen. De 375km terug naar Melbourne airport verliep vlot; om 14.44 uur hebben we de auto ingeleverd bij het verhuurbedrijf en 10 minuten later waren we op de luchthaven. De controle verliep enigszins moeizaam omdat we geen retourticket hebben van Air New Zealand. Nadat we ons retourticket hadden laten zien mogen we Australië verlaten en doorreizen naar NZ. De vlucht vertrekt om 07:00pm om 2,5 uur later te landen in Auckland. Vanwege het tijdverschil van 3 uur is het daar dan 00:30am.